شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۸۵۳۹
چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹

فکرشهر: اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان بوشهر در اطلاعیه ای اعلام کرد که ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در این استان، فردا و غیر حضوری انجام خواهد شد.

به گزارش «فکرشهر»، در این اطلاعیه آمده:

«به اطلاع متقاضیان محترم ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی در استان بوشهر ، می رساند که زمان ثبت نام طرح اقدام ملی در استان به روز پنج شنبه مورخ ۲۲/۱۲/۱۳۹۸  تغییر پیدا نموده است.

•    با توجه به تمهیدات اندیشیده شده برای ثبت نام ، ضرورتی به حضور در کافی‌نت ها برای ثبت نام وجود ندارد.
•    متقاضيان براي ثبت نام در طرح اقدام ملي مسكن، صرفاً يكي از روش‌هاي زير را استفاده نمايند: 
1-    سامانه طرح اقدام ملي مسكن به آدرس : Tem.mrud.ir
2-    سامانه پيامكي 

•    جهت رعایت اصول بهداشتی و جلوگیری از گسترش بیماری کرونا، آن دسته از متقاضیان استان  که به هر دلیل امکان استفاده از رایانه شخصی در منزل را ندارند می توانند از ساعت 10 صبح روز پنج شنبه  مورخ 22/12/1398 از طریق تلفن همراه شخصی خود و با ارسال پیامک کد ملی سرپرست خانوار به  سر شماره 300073640 نسبت به ثبت نام اولیه در طرح، اقدام نمایند. بدیهی است ثبت نام نهائی از این متقاضیان پس از رفع بیماری کرونا و با اطلاع رسانی قبلی، از طریق سامانه ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن به آدرس (tem.mrud.ir) صورت خواهد پذیرفت.
لازم به ذکر می باشد که پس از رفع مشکل کرونا، برای ثبت نام در سامانه اقدام ملی از طریق کد ملی و شماره تلفنی که از آن پیامک ارسال شده است، با ورود به سامانه ، ثبت نام خود را تکمیل می نمایند و  لزومی به خروج از منزل و مراجعه به کافی نتها برای ثبت نام وجود ندارد.»

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر